zaterdag 4 augustus 2012

Hollandkaart


5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige Hollandse kaart. Heel mooi gecombineerd mal,papier en fiets.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk hollands kaartje. Heel mooi!

    Groetjes,
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die is weer ergggg mooi Karla.

    Fijne avond verder

    Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karla,

    Ik heb je berichtje gelezen op mijn website www.jacquelinepresentje.webklik.nl in mijn gastenboek. Hartstikke leuk. Mijn moeder had me al ingelicht dat ik misschien een berichtje van iemand kon verwachten via mijn tante Aatje. :-)
    Ik ben ook gelijk volger geworden bij je. Ik hoorde via mijn moeder dat jij ook zulke mooie kaarten maakt, dus ben nieuwsgierig...
    Tot later, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langskwam.
Bedankt voor je reactie op mijn kaart.

Groetjes van Karla