zondag 28 oktober 2012

Liebster Award

Heb de Liebster Award gekregen van Ankie, dank je wel Ankie, heel lief van je.


Als je de Award in ontvangst neemt, zitten er een paar regeltjes aan vast:



- bedank de persoon waar je de Award van ontvangen hebt met een link naar zijn/haar blog.



- post de Award op je blog.



- geef de Award door aan 5 mensen die minder als 200 volgers hebben.



- laat een reactie achter bij de 5 volgers, zodat ze weten dat jij hem/haar deze Award gegeven hebt.



- geniet van je Award.
 
 
Geef hem graag door aan:

6 opmerkingen:

  1. Hoi Karla,
    Lief dat je aan me gedacht heb..dankjewel..maar ik heb de Award al van iemand gekregen en in de sidebar van mijn Blog staan..dus..misschien kun je iemand anders blij maken..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karla,

    Wat een leuke verrassing ! Ik neem hem graag in ontvangst en ik ga eens goed nadenken aan wie ik hem door ga geven. Bedankt.

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karla. Lief dat je aan mij dacht maar ik heb de award al van Lenie gekregen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karla,

    Lief dat je aan mij dacht een leuke verrassing, ik ga eens nadenken aan wie ik hem door zal geven.

    Lieve gr... Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief dat je aan me gedacht heb Karla.
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langskwam.
Bedankt voor je reactie op mijn kaart.

Groetjes van Karla