zaterdag 26 januari 2013

Mannenlabels

Afgelopen week heb ik ook wat mannenlabels gemaakt.




11 opmerkingen:

  1. Zo jij zit goed in de labels ook deze zijn erg leuk.

    Fijne dag en groetjes.

    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn deze label weer mooi
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karla.Je hebt de smaak echt te pakken.Deze zijn ook weer prachtig. GHroete Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. You make great tags Karla.I love them. Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Marvellous tags Karla. Love the clock face die.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee vooral voor een mannen kaart.
    Groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Labels maken gaat je goed zo te zien. Deze zijn ook weer leuk gedaan. Goed om een voorraad te hebben, ook voor een man.
    Geniet nog van je zondag
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karla,

    Mooie, stoere labels zijn dit..mijn complimenten...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie labels heb je gemaaky, de middelste vind ik heel erg mooi!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je labels zijn prachtig Karla.
    Fijne zondag!
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi karla,

    Onder de foto van de kaart die je mooi vind staat "vote" als je daar op klikt dan heb je gestemd.
    Ik kan namelijk niet stemmen voor jou ;-)

    Liefs, Diana.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langskwam.
Bedankt voor je reactie op mijn kaart.

Groetjes van Karla