zondag 27 oktober 2013

Vogelhuisje

Mijn ouders gaan volgende maand verhuizen en daarom heb ik een vogelhuisje van Action opgepimpt.
Ik heb het huisje eerst besmeert met Gesso van Action en daar na met sjablonen en Gesso wat relief gemaakt.
Daarna allerlei stansjes en een sleutel opgeplakt en deze ook weer met Gesso ingesmeerd.
Tot slot met de Browdabra nog een bloem gemaakt en ook weer ingesmeerd en aan de achterkant een standaard geplakt.
Het was heel leuk om te doen, Gesso is leuk spul om mee te werken.


10 opmerkingen:

  1. Hoi Karla,
    Dat Gesso is toverspul, ik gebruik het ook graag en veel, ik vind je vogeljuisje er prachtig uitzien, hele mooie bloem en strik, zitten er op, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, dit ziet er echt geweldig uit Karla ! Dat gesso, wat is dat precies ?

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gesso is heel erg leuk om mee te werken, je vogelhuisje is een plaatje geworden.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woww Karla, wat een prachtig mooi vogelhuisje, leuk om naar te kijken. Ja en met met de Gesso kan je idd van alles mooi maken. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Mam,
    Ziet er heel leuk uit! Zullen opa en oma blij mee zijn :)

    Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooo, wat ziet er dat leuk uit. Ik heb laatst ook Gesso gekocht bij de Action, is zo leuk om te gebruiken. Maar dit vogelhuisje is een super leuk idee en heel toepasselijk voor een verhuizing.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet dat vogelhuisje er leuk uit,prachtig gedaan.Zijn je ouders vast blij mee.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig vogelhuisje heb je gemaakt. Heel gaaf. Met prachtig details. En het gesso is inderdaad leuk spul.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi blog heb je . En dat vogelhuisje is prachtig, mooi die kleuren zo bij elkaar. Groetjes, Amanda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langskwam.
Bedankt voor je reactie op mijn kaart.

Groetjes van Karla