woensdag 9 april 2014

Kinderkaart

Vanmiddag heb ik samen met Gerrie een kinderkaart gemaakt.


9 opmerkingen:

  1. Wat een schatje Karla.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Karla, leuk de bloemenrand en het plaatje of is het een stempel?? Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Karla, lief plaatje en mooie stansen gebruikt.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel lief kaartje Karla.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart. De kleuren, papier, bloemen en de stempel. Zo mooi, past allemaal zo perfect bij elkaar. Heel mooi.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach wat een schatje! Leuk die bloemenrand, mooie stans is dat zeg! Van wie is die als ik vragen mag?
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Ela
      Ik weet het niet, ik heb hem geleend.
      Het is een grijze mal.
      Groetjes Karla

      Verwijderen

Leuk dat je even langskwam.
Bedankt voor je reactie op mijn kaart.

Groetjes van Karla