zondag 28 juni 2015

Vintage fotokaart

Bedankt voor alle leuke reacties op mijn vorige kaarten.

Vanmorgen ben ik lekker aan het knutselen geweest.
Ik heb weer kaartje gemaakt met de fotostrip, blijft leuk om te doen.
De foto's zijn plaatjes van internet die ik met Paint shop pro bewerkt heb met een sepia filter.
De grote foto heb ik geknipt met een fotorandschaar.
De mallen zijn van MDesign en het hoekje van Noor.
Papier is ook van MDesign.
Ik vind het zelf een zeer geslaagde kaart, ben benieuwd wat jullie er van vinden.



8 opmerkingen:


  1. Gaaf gemaakt je kaartje, heel mooi ☺
    Een zonnige en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig kaartje Karla, mooi plaatje en mallen!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karla wat mooi zo met de filmstrip. Heel erg leuk samengesteld met deze materialen het is een hele mooi kaart geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik vind het een geweldig mooi kaartje Karla....super leuk met die filmstrip en daarachter die mooie plaatjes....die ga ik zeker onthouden...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karla,
    prachtige kaart heb je gemaakt, leuk de filmstrip met kleine foto's!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is hartstikke leuk met de filmstrip erbij! Ik heb weer even lekker bij je kaartjes zitten kijken en zien er allemaal erg mooi uit!
    fijne zomer weken Karla, ik ga ook even pauzeren!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langskwam.
Bedankt voor je reactie op mijn kaart.

Groetjes van Karla